Daar ga ik dan!

Het heeft even geduurd, maar daar ga ik dan mijn allereerste blog ooit! Die kan ik meteen wijden aan het opzetten van een blog want dat is niet zomaar gedaan een platform uitkiezen of host ik het zelf? gebruikersnaam kiezen, wachtwoord kiezen alsof ik er daar nog niet genoeg van heb. ik gebruik Keepass, thank god daar voor of wie het ook gemaakt heeft. Want ik kijk net even in mijn Keepass en ik zie dat ik zo’n 100 wachtwoorden heb verzameld in een tijd van wat zal het zijn, max. 2 jaar? 100! ik schrik er zelf van. KOEKOEK! vraag mij ook echt niet waar ze allemaal voor zijn, GEEN IDEE!

Maar dan heb je dus wachtwoord 101 bedacht en dan komen ze met een url advies. Puntje puntje punt je naam en en toevoeging, van alles wat ze konden kiezen kiezen ze precies voor 666 als toevoeging. Ik zeg niet dat ik heilig ben, maar ja gelukkig kan je dat aanpassen. Echt hè een blog beginnen is echt niet zo makkelijk als ze je doen denken. maar als je eenmaal begonnen bent dan maak je het wel af, ik hoor iemand nu al denken “nou dat is dan nieuw heeft hij het licht gezien?”.

Dan kom je bij het titel gedeelte van je blog en dan bij de lay-out en daar ergens tussen in zit nog een e-mail bevestiging die je binnen 2 dagen moet hebben geactiveerd anders begin je gewoon weer opnieuw . Stel je voor dat je alles binnen een bepaalde tijd moet doen, ik ken iemand die zou nu nog steeds zijn eerste drol aan het leggen zijn en nee hij is echt niet net geboren. En als je alles eenmaal hebt gedaan kan je beginnen met bloggen alsof je daar nog zin in hebt? Ik heb er een halve dag opzitten eerst maar een cup a soup voor ik aan mijn eerste blog begin. Of een kip a soup, ook lekker!

Het werd dus een thee.

https://i0.wp.com/www.theedinburghreporter.co.uk/wp-content/uploads/2013/06/Dundas-Garden-Party-1.jpg

 

Geef een reactie

Meest recente berichten

Recente reacties

Archief

Categorieën

